Monday, August 10, 2009

slmt pengantin Br 2 Ju&Kerul

Sape ju & kerul 2??hehe.mrk ne pasangan pengantin baru yg telah di ijabkabulkn pada 09/08/09 ar2.TAHNIAH2x!!
kerul 2 adik no-3 kpd en hubby aku merangkap adk ipar aku lah kn?hehe..ms ondaway p mjlis belah pmpn ad satu kejadian yg menyentuh perasaan telah berlaku hik2..d'mne kereta M.I.L aku berasap..2x lak 2 ini angkara & onar EN RAHIM (adik ipr gak) konon nyer telah membuat inspection keatas keta mak den ne dengan menambah air dlm tank.tp dengan banggenyer die telah lupe utk ttp tank air 2..huwahhuwah2..so..berasap keto mak den neh..*ops.. pic keta berasap x smpat nk d senap cz aku nga kelaparan dat time xde mood nk snap pic.
Dengan itu layan2 kn jelah pic ms mjlis 2 eyh !!!
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

dan aku & en hubby pn nk interprame gakz..hihi

No comments:

Post a Comment

try this

Blog Widget by LinkWithin