Monday, February 22, 2010

sofea arissa kne cucuk


arni aku dh kat kl..niat ati nk ddk jb smpai ujung minggu ne nk teman kn mak tp terpk kn ank ad appoinment kt klinik kshatan tuk cucuk hep B & 3 serangkai terpaksa aku batalkn niat 2..nsya'allah ujung minggu n aku balik jb ag..ag pn maulidur rasul..
urm...pg td bangun kejutkn arissa n mandikn dia..mujur x meragam cz bgn pg2.siap2 trus p KK bt9.tggu boley tahan lame..beser lah kn..kul 10.30 nama anak aku d panggey..hmm beser ah nurse bg ckit konseling after 2 p bilik suntikan..aduh.mujur bby arissa tdo..skali kne cucuk die menjerit kejap...aku pujuk..dh 2 kne ag sbelah kaki n die menjerit ag..pujuk kejap n trus tdo..pas amek ubat trus balik..kat umah aku ltk vicks kat tmpat cucuk dia aftr 2 aku bg mkn ubat demam yg d bekalkn..bby arissa lane merengek manje je bunyik die..sakkit kaki die dh trase dh 2..dodoi kn.smbil bg minum die terlelap..aku mskkn die lam buaian(*gmbr spt diatas*hehe).bia dia tdo dgn lena..urm..harap2 xpape lah bby arissa.sian dia...

1 comment:

try this

Blog Widget by LinkWithin