Friday, March 19, 2010

kemalangan maut!!!

huh!!!xley nak kate pe bile tgk thumb broadband aku..kemalangan maut antara lappy & broadband...so..x dpt aku mlayan blues d blog kesayangan aku neh..hurm mujur arne terasa nak on9...cz nak edit pic arissa..tibe2 ad network wireless DLINK ntah dr sape nyer line x tau ah 2..huh..rzki aku..tanpa buang ms aku pn update blog aku ne...hihi

broadband modem telah meranapkn dr kerana lappy aku terjatuh dr sofa lalu trus menghentam modem dengan banggenye...prang...hancur jdnyer...mujur jgkla lappy ne x berderai kali...lau x botak jgk en.hubby nk membekki lappy ne..so aku pn mendungukan dr sejak dua menjak x ley on9 ne...hurm korunk tgk la pic sadis..kemalangan maut yg melibatkn modem kesayangan aku ne...

No comments:

Post a Comment

try this

Blog Widget by LinkWithin