Friday, November 9, 2012

Aryan Rizqi Bin Mohd Radzi

Xpenah aku bercerita tentang HERO kecil pujaan hati aku kan..hihi..meh nk citer kat sini..

Aryan Rizqi Bin Mohd Radzi di beri nama..baby no2 aku yang di lahirkan pada jam 2.25pg 26 April 2012 juga secara normal di HUKM 2minggu awal dr tarikh EDD...ALHAMDULILLAH.. Dengan adanya hero kecil nie bertambah lah rencah kehidupan kami sekeluarga...

ni lah ARYAN RIZQI fresh from belly


Kronologi kelahiran ARYAN RIZQI BIN MOHD RADZI....
25 april malam  -- 10-12 malam
Keluar tanda darah..gtau en hubby,dia ngajak p spital..aku berkeras cz dok teringat ms melahirkan sofea arissa dl tanda darah jugak..seharian aku dok lam labour room..tp selang beberapa minit sakit perut cam nk membuang menjelma..aku serba salah..akhirnnyer aku mintak en hubby hantar arissa p rumah BONDA (nenek pengasuh arissa)..lepas 2 en hubby hantar aku p HUKM 

12- 2.30 pagi -- 26 April 2012
Sampai d HUKM aku di priksa n nurse wat CTG sebelum pemeriksaan laluan di buat,,sejam lbh gakla CTG pas 2 dctr cek laluan cnfirm 6cm..siap sedia utk ke labouroom..sampai d labour room dlm kul 1.45pg..Setengah jam kemudian aku selamat melahirkan ARYAN RIZQI..alhamdulillah ...dipermudahkan segalanya..
Pagi 2 selepas doktor membuat pemeriksaan aku di benarkan pulang.memandangkan en hubby x smpai ag..n rakan2 opis nk dtg melawat aku hold smp mereka2 nie smpai..

All mammah interprame


No comments:

Post a Comment

try this

Blog Widget by LinkWithin