Monday, January 18, 2010

abah..bersabarlah

td aku p sptal mlawat abh..arne abh akn wat CT scan lagi.cz nk tau punca tgn kiri abh makin lemah..
abh kene berpuasa smentara menunggu ujian 2 d lakukan..hmm sayu hati n tgk wajah abh yg lemah..tutur kate abh x jelas...sedih sgt..aku usap pala abh aku bisik kat telinga die.."abh..abh kne kuat...x sanggup et tgk keadaan abh yg cam ne..et rindu ngan gelak ktawe abah...et n adk bradik sentiasa doakn agr abh cpt sembuh n akn usahakn sesuatu tuk pulihkn keadaan abh...laju jer airmate ne mengalir ..sambil2 2 a sapu minyak panas kat tgn abh...

*ya allah kau berikan lah keupayaan abh utk bangun seperti sediakala...pulangknlah senyuman &gelak tawanyer...janganlah kau tarik itu darinya...sesungguhnya aku reda dgn dugaan yg kau turunkn buat abh...& aku memohon drmu ya allah..kembalikanlah keupayaan abh....amin..

No comments:

Post a Comment

try this

Blog Widget by LinkWithin