Friday, January 15, 2010

semoga abah tabah & bersabar

abh msk hospital ahd lpas...suspect saluran darah utama bngkak +drh tinggi + semput...msk hr ni 5 hari abh kat hsptl ukm.&slame 5hr akak aku angah dr kelantan jg abh..nw abh dlm usaha nk stbil kn tknan darah tggi keadaan abh sgt lmah...hmmm..

aku x pat jg abh spnjng ms cz bby arissa mnyusu bdn.td ngari aku p lawat abh..sedih+sayu ati bile dpt tahu keadaan abh..

abh ckp tgn n kaki kiri dia lmah....angah ckp tgn kr abh dh x lrt angkat dh..tp ley rs klu d pgang n cubit...ya allah..abah cam nk dpt stroke ke?

menitis airmata nie..x sanggup tgk wajah abh yang lemah...aku urt2 kaki tgn abh sambil dlm ati berharap d jauhkn lah abh dr stroke..



ya allah...berikan lah abah kekuatan dalam menempuh segala dugaan drmu..

2 comments:

  1. sbr aeh sal..hernee doakn ayh sal cpt smbuh..

    ReplyDelete
  2. sal..aku sntiase doa kn ko..ape yg ko rse ni sme sgt ngn aku dlu...sedih sal..ko kne kuat kn semangat k..

    ReplyDelete

try this

Blog Widget by LinkWithin