Thursday, June 18, 2015

1st day puasa

Alhamdulillah... akhirnya berjaya mengakhiri 1ramadan..ad 29hr lagi...1st ramadan ne agak mencabar..maklumla dh ber 5 ahli keluarga aku ne..plak aku menyusukan dhia sofea permata hati kami yg no 3 a.k.a bongsu buat ms ne.. nw dhia bŕ 4bulan.kne gigih n positif la dlm mengumpul rezki susu dia..insyaallah akn mencukupi.
Aku bangun pg seawal 4pg. Siapkan ape yg ptt utk aku n en asben bersahur..selesai semua mula kejutkan kakak utk ke sekolah..uruskan segala.br la aku n en asben p kije.
Td smpainya d tmpt kije...huhu..kengantukan tahap gaban melanda..kui3 amek mood jgkla nak start wat kije.. yg bestnye kul 11 aku p pam susu.tgh2 mengepam aku ley tersengguk.. haaa nak story pg td p kije 2..3 kali aku tersengguk2 atas moto..huhu dasat sungguh..bahaya benarnya tp nak wat cmne...hurm... gamaknye  time rehat kul 1230 aku nek surau..ltk pala je terus hanyut.sadar2 dh kul 2..huk3..settle kan ape yg ptt trus msk opis..wat kije2 seperti biasa... bila bdn dh cas br ad smangat wat kije..kan..kan..kan...
Ok bai... t smbg lai

No comments:

Post a Comment

try this

Blog Widget by LinkWithin