Tuesday, June 2, 2015

Kebizian mula melanda

    Hari nie msk hari ke 2 aku bekerja.. huhu terase keletihannya..
Kul 5 set alam..bangun mandi wt ape yg ptt..uruskan anak2 soh bangun bersiap utk ke nursery..settle !
     Aku n en bos pn p kerja dengan leganya...2minggu ne cuti sekolah..so jalan kt kl ne agak lenggang ckit la.. tp xlenggang mane nyer..boley la kua umah kul 7 sengeh2 nek keta p kije..biasa nek moto je..
      kt opis lak cm biasa la kebzian melanda.. mau xnyer 3bln xmemikirkan kerja2...
Settle ngadap kije2 kt opis.. balik lak mendtgkan stress..tau knape? Biasala..kl xpernah x jem..jem membuatkan sel2 dlm tubuh bdn nie lemah seolah2 x berfungsi.. tp nak wat cmne kne la redho..cz kt sini la punca rzki kami sekeluarga.
     Smp je amek anak2 kat nursery.. kalau wak keta cnfirm2 smpai nursery 6.30 dan keatas terus p makan n brla  balik umah...kat umah lak smpai2 dok manjekan dak dhia dl.. pestu en bos take over..tq pada en bos sbb banyak membantu.. aku pn jd lipas kudung la kemas2 pe yg ptt utk esk..kemas bj anak.. baju kerja..simpan stok susu dhia.. cairkan susu utk esk...pestu stop!! Barula dpt rehat..time nie pantang ltk pala je memang zzzz.
     Aku rs cm perlukan suplement yg mampu buatkan aku jadi supersayyamama.suplement yg aku mcm cm x dpt mnmpung keletihan ini.. haha..& sesungguhnya sms menaip ne entry nie.. 2x hp terlepas dr tangan..huhu..paham2 jela maknaya tu..sblm hp jtuh lagi bek aku Zzzzz...
     Ok gud nite....

No comments:

Post a Comment

try this

Blog Widget by LinkWithin