Monday, July 27, 2009

nana tunang :)

hmmm 25hb ar2 aku n en hubby p mjlis pertunangan membek bek aku ms kat tempat kija lame..(Cik nana). aku & en hubby dtg pn mjlis dh sesai nmpak sgt dtg makan jer..& mujur c nana ne x tuka bj tunang ag so smpat lah aku ber gmbar ngan die...mcm2 aku mkn kat sane..

lpas mkn2 borak2 jap...pes 2 balik...balik 2 mak ayah die bekal kn kami buah2ah tempatan...hik2 (pulasan*duku& mata kucin)di import dari kebun pakcik dia kat pagoh katenyer..bila pert dh kenyang dgn suke ria aku meminta dr tuk balik..hehe..

2 je..dgn itu pic bwh ne pn terhasil.iklas dr sentuhan en emmy adk nana.
**ucapan tuk nana = smg ikatan pertunangan kekal ke jinjang plamin..terpaksa gak aku dtg cz cam x dpt dtg je mjlis ko akhir thn t.. :)
aku & en hubby pn x mlepaskn pluang tuk amek gmbar kat singgahsane cik nana ne..maklum ah time kami tunang dl x sempat nk buat bnda2 ne...hihi.. *en hubby sy dgn muke terpaksanyer ddk d'sana

No comments:

Post a Comment

try this

Blog Widget by LinkWithin