Monday, July 20, 2009

permata suri hah!! ape 2??

Wah tajuk bkn men ag..hihi.tau ke ape 2??

hmmm 2 adlah produk yg aku mkn time aku mengalami keguguran awal tahn ar2!!

ape penah gugur? haish..mintak di jauhkan lah tuk mrk2 yg lain yer...

hmm awl thn ar2 aku pnah gugur. sbb ape?
hmm mgkin aku ne dgl + lasak sgt kot..ag 1 dh xde rzki..bnde ne lah yg aku amalkn tuk kshatan dalaman..Alhamdulillah ats berkat usaha n doa..akhir bulan 3 aku d sah kn mengandung lagi...syukur sgt.*cam iklan dlm tv nyer ayt sey!!..ehhe*..& baru2 ne ad sorang member aku gugur aku pn syorkn die mkn bnde ne..bkn ape skadar membantu kwn2 yg boleh d katakn snasib ngan aku...paham ape yg deran rs..plak 2 bby 1st yg sgt2 d nantikn..tp xpe lah aku doakn smg member ne cpt ad rzkinyer tuk prgnant kali ke2.nsya'allah..Haaa ne lah bnde nyer yg ley d kata kn berjasa tuk kshatan dlaman aku neh..hehe.lau nk tau dtails ag p ah link ne http://www.cni2u.com/product_info/permata_suri.html. & lau bkenan aku ley tlg dpt kn.harga?? special aku bg..ihik..wah2x!! jd promoter lah pulak hehe..x salah kn?? sesuatu yg baik msti d kongsi bersame... ;)




No comments:

Post a Comment

try this

Blog Widget by LinkWithin